. . . MiToKondRi !
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
. . . MiToKondRi !
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
. . . MiToKondRi !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

. . . MiToKondRi !

- Ortam Enerjik - Forum Enerjik - Biz Enerjik -
 
AnasayfaAnasayfa  portalportal  GaleriGaleri  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Yolcuya kaba davranan şoför yandı

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj


avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 01/01/70 Mesaj Sayısı : Yer :

Yolcuya kaba davranan şoför yandı Vide
MesajKonu: Yolcuya kaba davranan şoför yandı Yolcuya kaba davranan şoför yandı Icon_minitimePtsi Ara. 22, 2008 2:01 pm

Ankara Minibüsçüler Odası Başkanı Hacı Bekir Gani, yolculara daha iyi hizmet verebilmek için kurallara uymayan esnafa gerekli müeyyideyi uyguladıklarını, 3 ayda 19 minibüs şoförünün görevden uzaklaştırıldığını bildirdi.
Gani, AA muhabirine yaptığı açıklamada, minibüs şoförlüğünün, hizmet sektörünün önemli ayağını oluşturduğunu, şoförlerin yüzde 33'nün üniversite mezunu olduğunu söyledi.
Şoförlerin eğitim seviyesinin yükseltilmesi için çaba gösterdiklerini kaydeden Gani, bilinçli şoförün aracın genel temizliğinden, yolcularla iletişime kadar, mesleğin her kademesine önem vermesi gerektiğini vurguladı.
Başkentteki münibüs yolcusu profilinin öğrenci, memur ve emekli ağırlıklı olduğunu dile getiren Gani, ''Yolculardan bizim de talebimiz; yoğun trafikte araç kullanarak, taşıma gibi önemli hizmeti yerine getiren esnafımıza anlayışlı olmalarıdır. Trafiğin içinden çıkılmaz hal aldığı saatlerde stresle boğuşan ve güvenli bir yolculuk sunmaya çalışan esnafımız, özverili çaba içindedir'' dedi.
Gani, yolculara kaliteli hizmet vermek istediklerini, bu çerçevede yüz kızartıcı suç işleyenlerin araçta çalışmasını engellediklerini belirtti. Kurallara uymayan şoförlere gerekli cezaların uygulandığını anlatan Gani, son 3 ayda yolculara kaba ve kural dışı davrandığı belirlenen 19 minibüs şoförüne 'görevden uzaklaştırma' cezası verildiğini, bu cezaların 1 hafta ile 10 gün arasında değiştiğini kaydetti.
Hacı Beki Gani, yılbaşından itibaren araçlara yazılacak telefon numarasıyla şikayet ve taleplere anında yanıt verileceğini de ifade etti.
Öte yandan minibüs yolcularının bir kısmı, yolculukta yaşadıkları olumsuzlukları ''www.sikayetimvar.com'' internet sitesine yazarak, sorunlarına çare arıyor.
Başvurularda en çok ''hızlı araç kullanımı'', ''durakta çok bekleme'', ''fazla yolcu alma'' ve ''kaba davranma'' şikayetleri yer alıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Yolcuya kaba davranan şoför yandı

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
. . . MiToKondRi ! :: Gündem :: Yurtiçi Haberler -